مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 20:302023-02-02سياسي

بهره برداری از 14 طرح آبرسانی در شهرستان خلخال


14 طرح آبرسانی با اعتبار 4 میلیارد تومان همزمان با دومین روز از ایام الله دهه فجر در خلخال به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، 14 طرح آبرسانی همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر امروز با حضور حضرت آیت الله سیدحسن عاملی امام جمعه اردبیل و فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل؛ و به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه خلخال در روستاهای بخش مرکزی با اعتبار 4 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

در ادامه مشکلات راه خلخال-کلور-درام با حضور نماینده ولی فقیه در استان در بازدید از قطعات یک و دو در بخش شاهرود بررسی شد که حضرت آیت الله سید حسن عاملی در این بازدید بر لزوم تسریع در تکمیل این پروژه مهم تاکید کرد.

امام جمعه اردبیل از اختصاص 8 میلیارد تومان از محل اعتبارات تهاتر نفت برای پروژه خلخال- کلور- درام خبر داد و اظهار کرد: این پروژه علی رغم اظهارات عده ای در فضای مجازی در حال حاضر فعال است.

وی افزود: فقط فعالیت قطعه یک این پروژه به صورت مقطعی به دلیل نبود اعتبارات تعطیل است که با پیگیری های لازم از مبادی استانی و کشوری این قطعه نیز تا روزهای آینده فعال خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خصوص کم کاری و تعلل استان گیلان در اتمام و تکمیل 13 کیلومتر انتهای جاده خلخال- شال- ماجولان به ماسوله در حوزه گیلان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 14 طرح آبرسانی در شهرستان خلخال

بهره برداری از 14 طرح آبرسانی در شهرستان خلخال