مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 20:152023-02-02سياسي

دشمنان تصاویر وارونه از ایران را به نسل جوان نشان می دهند


دشمن با همه ابزار و توان خود تلاش می کند ذهن و مغز جوانان ما را با وارونه نشان دادن واقعیات تسخیر کند، پس باید دستاوردهای انقلاب و زندگی سخت مردم در دوران پهلوی را برای مردم بازگو کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی عصر امروز در آیین عطرافشانی و گلباران مزار شهدای ساوه با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: دهه فجر لیله القدر انقلاب اسلامی ایران است که با جانفشانی ایثارگران، رزمندگان و خون پاک شهدای گرانقدر به دست آمده است.

وی با بیان اینکه این ایام سند افتخاری برای ملت ایران محسوب می شود، تصریح کرد: امروز کشور ما در عرصه های مختلف علمی، دفاعی، فرهنگی، سیاسی و .

به دستاوردهای مهمی دست یافته است که این مهم بواسطه توانمندی جوانان و نسل انقلابی صورت گرفته است.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: امروز کشور ما بواسطه انقلاب سال 57 عزیز شده است و این عزت به آسانی به دست نیامده است لذا باید با امام و شهدا عهد ببندیم تا قدر نعمت های انقلاب را بدانیم و پاسدار دستاوردهای آن باشیم.

حجت الاسلام رحیمی با تاکید بر اینکه دوست داران انقلاب و مسئولان وظیفه سنگینی در جهاد تبیین دارند،گفت: امروز دشمن با همه ابزار و توان خود تلاش می کند ذهن و مغز جوانان ما را با وارونه نشان دادن واقعیات تسخیر کند لذا باید دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان تصاویر وارونه از ایران را به نسل جوان نشان می دهند

دشمنان تصاویر وارونه از ایران را به نسل جوان نشان می دهند