مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 20:052023-02-02اقتصادي

گلایه شهروندان دماوندی در خصوص مسکن مهر به حق است


گلایه شهروندان دماوندی در خصوص مسکن مهر به حق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا طاهرخانی عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 45 پروژه در موضوعات مختلف فرهنگی، عمرانی، تفریحی و صنعتی در دستور کار این شهرستان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه امید است با حضور مسئولان استانی و کشوری پروژه های دهه فجر شهرستان دماوند افتتاح شوند اظهار داشت: برای پروژه های قابل افتتاح دهه فجر حدود 592 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

طاهرخانی با اشاره به بازدید صورت گرفته از مناطق مسکن مهر افزود: در نقاط تقریباً محروم مسکن مهر خدماتی که باید تعاونی های مسکن در زمینه بهسازی و آسفالت ارائه می کردند، محقق نشده بود که با پیگیری ها و در سفر استاندار و هماهنگی دیگر مسئولان اعتباری برای مسکن مهر مهک و نیز مهرآباد به مبلغ 10 میلیارد تومان تخصیص داده شد و شهرداری سریعاً بهسازی و آسفالت معابر را آغاز کرد.

وی ادامه داد: گله مندی شهروندان مسکن مهر به حق است و بایستی تا امروز این خدمات به این منطقه داده می شد اما مقرر است با کمک شورای شهر و شهرداری دماوند در اعتبارات 1402 حتماً اعتبار عمرانی برای مسکن مهر نیز دیده شود تا بتوانیم خدماتی در شأن شهروندان این مناطق ارائه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه شهروندان دماوندی در خصوص مسکن مهر به حق است

گلایه شهروندان دماوندی در خصوص مسکن مهر به حق است