مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 19:452023-02-02اجتماعي

امکانات چهارمحال و بختیاری برای خدمات رسانی در برف سنگین جوابگو نیست


معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به اینکه امکانات و ماشین آلات موجود در چهارمحال و بختیاری برای بارش سنگین برف جوابگو نیست، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به اینکه امکانات و ماشین آلات موجود در چهارمحال و بختیاری برای بارش سنگین برف جوابگو نیست، گفت: در 20 سال اخیر بارش برف بی سابقه بود و باید فکری به حال تقویت ماشین آلات و تجهیزات در این استان کنیم.

مهدی جمالی نژاد 13 بهمن ماه در شورای مدیریت بحران شهرستان کوهرنگ با بیان اینکه مسئولان کلان کشور دو ساعت بعد از وقوع زلزله در خوی در منطقه زلزله زده حضور پیدا کردند، گفت: دو شبانه روز در محل حضور داشتیم تا امکانات و لوجستیک مورد نیاز را تامین کنیم.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور افزود: پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر 21 هزار و 648 در کشور است، 2113 پروژه نیز در همین ایام کلنگ زنی خواهد شد، همچنین از این تعداد قابل افتتاح 2259 پروژه در حوزه شهرداری ها و 5563 پروژه در حوزه دهیاری ها است.

وی با بیان اینکه در سفرهای رییس جمهور و وزرا در استان ها تعدادی پروژه افتتاح و به بهره برداری می رسد، گفت: در این شرایط تحریم و شرایط مالی این تعداد قابل توجه برای افتتاح کار بزررگی محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات چهارمحال و بختیاری برای خدمات رسانی در برف سنگین جوابگو نیست

امکانات چهارمحال و بختیاری برای خدمات رسانی در برف سنگین جوابگو نیست