مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 19:352023-02-02ورزشي

پایان جام نقش جهان تکواندو با شناخت تیم های برتر


پرونده بیست و هشتمین دوره مسابقات لیگ دسته یک تکواندو «جام نقش جهان» با قهرمانی تیم بارمان ابزار و یراق توسن به پایان رسید.

- پرونده بیست و هشتمین دوره مسابقات لیگ دسته یک تکواندو جام نقش جهان با قهرمانی تیم بارمان ابزار و یراق توسن به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، با برگزاری 12 دیدار از هفته های چهاردهم و پانزدهم بیست و هشتمین دوره مسابقات لیگ دسته یک تکواندو جام نقش جهان گرامیداشت شهید شاخص ورزش کشور شهید شاهرخ ضرغام امروز پنجشنبه 13 بهمن ماه در خانه تکواندو به پایان رسید و در پایان این تیم بارمان ابزار و یراق توسن بود که در اولین حضور خود جام قهرمانی را بالای سر برد.

در این رقابت ها تیم های زنده یاد محمدرضا بابادی، باشگاه تکواندو پارسیان، دانشگاه آزاد اسلامی، تعاونی گمرگ شهید رجایی بندرعباس، فرمانیه، باشگاه حضرت سید الشهدا اهواز، هیأت تکواندو نوشهر، لوازم خانگی کن، مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه، نیروی زمینی ارتش، شرکت بازرگانی هم وطن آریای بوشهر، ساج تیک چوب همدان، باشگاه مقاومت، مناطق نفت خیز جنوب و بارمان ابزار و یراق توسن به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان مهدی احمدی در تیم بارمان ابزار و یراق توسن که تا هفته ماقبل پایانی در صدر جدول قرار داشت، در هفته پایانی ابتدا لوازم خانگی کن 5 بر 3 را از پیش رو برداشت و سپس در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان جام نقش جهان تکواندو با شناخت تیم های برتر

پایان جام نقش جهان تکواندو با شناخت تیم های برتر