مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 18:352023-02-02سياسي

ورود روزانه 156 هزار مترمکعب پساب پتروشیمی به خورهای ماهشهر


نماینده ماهشهر، هندیجان و امیدیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آلودگی خورهای منطقه گفت: متاسفانه در حال حاضر روزانه 156 هزار مترمکعب پساب صنایع پتروشیمی وارد خورهای ماهشهر می شود.

- ایسنا/خوزستان نماینده ماهشهر، هندیجان و امیدیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آلودگی خورهای منطقه گفت: متاسفانه در حال حاضر روزانه 156 هزار مترمکعب پساب صنایع پتروشیمی وارد خورهای ماهشهر می شود.

حبیب آقاجری در مراسم روز جهانی تالاب ها که امروز (13 بهمن ماه) در اهواز برگزار شد، با اشاره به وجود خورهای بی نظیر در خوزستان اظهار کرد: صدها خور در بندر ماهشهر وجود دارد که از ناحیه صنایع از نظر زیست محیطی با تهدید جدی مواجه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: ما نه تنها مخالف صنعت نیستیم بلکه طرفدار صنعت هستیم اما باید صنعت و محیط زیست با هم جدی گرفته شوند و نباید یکی از آن ها عامل از بین رفتن دیگری شود.

نماینده ماهشهر، هندیجان و امیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در حال حاضر روزانه 156 هزار مترمکعب پساب صنایع پتروشیمی وارد خورهای ماهشهر می شود؛ این خورها زیستگاه انواع ماهی ها و میلیون ها پرنده هستند اما به دلیل این مسائل، این زیستگاه ها تهدید شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود روزانه 156 هزار مترمکعب پساب پتروشیمی به خورهای ماهشهر

ورود روزانه 156 هزار مترمکعب پساب پتروشیمی به خورهای ماهشهر