مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 18:302023-02-02سياسي

«میهمانی لاله ها» در بهار فجر انقلاب/عطرافشانی مزار شهدا انجام شد


آیین معنوی «میهمانی لاله ها» در دومین روز از ایام الله دهه فجر در اردبیل برگزار شد تا ادای احترام به شهدا و ایثارگران انجام شود.

- اردبیل- آیین معنوی میهمانی لاله ها در دومین روز از ایام الله دهه فجر در اردبیل برگزار شد تا ادای احترام به شهدا و ایثارگران انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این آیین که عصر پنجشنبه در اردبیل برگزار شد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل اظهار کرد: راه عزتمند شهدا، راه با اقتدار و صلابتی است که دشمن از هیبت و شکوه آن همیشه در ترس و واهمه بوده است.

داور نوری شهدا را افتخارآفرینان این سرزمین عنوان کرد و گفت: در سایه خون پاک شهدا است که ملت ایران امروز مسندنشین عزت و عظمتی باشکوه هستند که دوستان و دشمنان به چنین جایگاهی غبطه می خورند.

وی تصریح کرد: شهدای انقلاب، دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، سلامت و امنیت با تقدیم جان خود سعی کردند تا برای این مرز و بوم و مردم آزاده ایران شرافت همیشگی به ارمغان آورند که نام و یاد آنها را در هر دوره و مقطع زمانی و مناسبتی پاس می داریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل افزود: در گرامیداشت ایام الله دهه فجر با برگزاری آیین میهمانی لاله ها و عطرافشانی مزار شهدا سعی داریم تا پاسدار این عزت و شکوه باشیم و قطعاً وجود سه هزار و 400 شهید و ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«میهمانی لاله ها» در بهار فجر انقلاب/عطرافشانی مزار شهدا انجام شد

«میهمانی لاله ها» در بهار فجر انقلاب/عطرافشانی مزار شهدا انجام شد