مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 18:252023-02-02سياسي

انقلاب عزت از دست رفته مردم را به آن ها بازگرداند


رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: انقلاب اسلامی آن عزتی را که خداوند برای مؤمنان مقرر فرموده و طاغوت از ما گرفته بود را بازگرداند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت السلام سید علیرضا ادیانی عصر پنج شنبه در جمع کارکنان انتظامی استان گلستان اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران یکی از رخدادهای بی نظیر دوران معاصر و فجر جدیدی در تاریخ بشریت است که منشأ آثاری بس شگرف در ابعاد فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و غیره در داخل و خارج از ایران شد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا افزود: به یقین شجره طیبه این انقلاب با بهره گیری از چشمه زلال معارف و اعتقادات دینی مردم نستوه و فداکار ایران و با تکیه بر ریشه های استوار پیشینه فرهنگی و سیاسی و اجتماعی آنان بارور و پرثمر گشت.

وی ادامه داد: امام بزرگترین نعمت برای ملت بود که ما را از بردگی و خواری و ظلالت نجات دهد و ما را از یک دوره سیاه به یک دوره نورانی کشاند.

ادیانی با بیان این که مهم ترین برکت انقلاب اسلامی بازگشت عزت به مردم ایران است، گفت: امروز، دشمنان دین نمی توانند برای شیعیان امام صادق (ع) تصمیم بگیرند و ما به برکت انقلاب اسلامی عزت پیدا کرده ایم، در کشورهای منطقه می بینیم که مسلمانان گرفتار چه خفت و ذلتی هستند و در کاخ سفید برای سرنوشت آن ها تصمیم گیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب عزت از دست رفته مردم را به آن ها بازگرداند

انقلاب عزت از دست رفته مردم را به آن ها بازگرداند