مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 18:202023-02-02اقتصادي

راه اندازی سامانه جمع سپاری خیرین در گلستان/ مدرسه سازی تقویت شود


استاندار گلستان، خواستار راه اندازی سامانه جمع سپاری خیرین شد و گفت: با این اقدام زمینه مشارکت آحاد مردم فراهم می شود.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان، خواستار راه اندازی سامانه جمع سپاری خیرین شد و گفت: با این اقدام زمینه مشارکت آحاد مردم فراهم می شود.

علی محمد زنگانه امروز پنج شنبه 13 بهمن در مراسم افتتاح 1100 مدرسه و پروژه آموزشی و پرورشی در سراسر کشور اظهار کرد: از مجموع 1100 پروژه آموزشی و پرورشی افتتاح شده در سطح کشور، 120 میلیارد تومان سهم گلستان است که امروز در دومین روز از دهه فجر شاهد افتتاح این پروژه ها هستیم.

وی به افتتاح مدرسه سه کلاسه خیرساز کلاجان قاجار اشاره کرد و افزود: این پروژه نه از لحاظ کمیت و اعتبار بلکه از لحاظ مشارکت خیرین بسیار ارزشمند است، موضوع مردمی سازی و مشارکت مردمی بسیار مهم است و باید مورد توجه همه ما قرار گیرد.

استاندار گلستان مدرسه سازی را حرکت بسیار بزرگ و عظیم دانست و خاطرنشان کرد: خیرین مدرسه ساز همیشه در مقاطع مختلف گام های بلندی برداشتند، مشارکت خیرین مدرسه ساز گلستان 90 میلیارد تومان اعلام شده که ضمن ارج گذاری این مشارکت باید در راستای تقویت آن گام برداریم.

زنگانه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی علاوه بر خدامحوری و ولایت محوری، مردم محور هم است و صاحبان نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه جمع سپاری خیرین در گلستان/ مدرسه سازی تقویت شود

راه اندازی سامانه جمع سپاری خیرین در گلستان/ مدرسه سازی تقویت شود