مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 18:152023-02-02اجتماعي

فعالیت 9 کشتارگاه صنعتی و سنتی دام در گلستان


مدیرکل دامپزشکی استان گلستان گفت که سه کشتارگاه صنعتی و 6 کشتارگاه سنتی دام در گلستان وجود دارد.

- علی کاووسی با اشاره به اینکه وضعیت این استان به لحاظ برخورداری از کشتارگاه های صنعتی طیور مطلوب است، جذب سرمایه در خصوص احداث کشتارگاه های صنعتی دام را امری ضروری دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی کاووسی عصر چهارشنبه بهمن ماه در حاشیه بازدید از کشتارگاه صنعتی دام در شهرستان آق قلا اظهارکرد: جلوگیری از کشتار غیرمجاز یکی از اولویت های دامپزشکی بوده که در این راستا ساماندهی کشتارگاه های دام در دستور کار است.

مدیرکل دامپزشکی استان گلستان با اشاره به اینکه در حال حاضر سه کشتارگاه صنعتی و 6 کشتارگاه سنتی دام در استان وجود دارد، گفت: احداث یک کشتارگاه در غرب و دو کشتارگاه در شرق استان می تواند در تکمیل زنجیره دامپروری و دامداری استان کمک شایانی کند.

کاووسی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه در کشتارگاه ها هم نظارت شرعی و هم نظارت بهداشتی انجام می گیرد، افزود: همکاران ما در کشتارگاه ها حداکثر تلاش خود را می کنند تا گوشت سالم و با کیفیتی از کشتارگاه خارج شود.

وی تصریح کرد: با هماهنگی دستگاه قضایی از ابتدای سال جاری هم تاکنون بیش از 80 مورد پرونده قضایی برای افرادی که اقدام به کشتار غیرمجاز دام در مکان های غیرمجاز و حاشیه شهرها می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 9 کشتارگاه صنعتی و سنتی دام در گلستان

فعالیت 9 کشتارگاه صنعتی و سنتی دام در گلستان