مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 17:452023-02-02اقتصادي

گازرسانی به روستاهای صعب العبور البرز تکمیل می شود


استانداری البرز با تاکید بر اینکه تأمین بودجه جهت گازرسانی به روستاهای صعب العبور البرز انجام شده است، گفت: گازرسانی به 48 روستای البرز تکمیل شده و 57 روستای و یک شهر دیگر تا پایان سال به اتمام می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی روز پنجشنبه با بیان اینکه در سال 1401 بیش از هزار و 100 میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به روستاهای صعب العبور استان جذب شد، افزود: براین اساس پروژه گازرسانی با سرعت بالایی در مناطق مربوطه آغاز و اجرایی شد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون گازرسانی به 48 روستا محقق شده که 15 روستا در پایین دست سد امیرکبیر، 5 روستا در شهرستان نظرآباد و 28 روستا در شهرستان طالقان است.

عبداللهی گفت: اکنون گازرسانی به 57 روستا و یک شهر دیگر شامل 37 روستا در بالا دست سد امیرکبیر، شهر آسارا و 20 روستا در شهرستان طالقان (13 روستای پایین طالقان و 7 روستا بالا طالقان) علی رغم بارش برف و باران در ماه های آخر و سرما زیر صفر در حال اجرا است.

وی افزود: این پروژه ها در مجموع حدود 90 درصد پیشرفت دارند که تا دو ماهه آینده تزریق گاز در آنها صورت خواهد گرفت.

استاندار البرز گفت: با تکمیل گازرسانی به روستاهای صعب العبور در مناطق یاد شده، امسال می توانیم البرز را بعنوان استان سبز از منظر گازرسانی اعلام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به روستاهای صعب العبور البرز تکمیل می شود

گازرسانی به روستاهای صعب العبور البرز تکمیل می شود