مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 17:352023-02-02اقتصادي

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 15 طرح صنعتی در مازندران


به مناسب دهه فجر امسال 15 طرح صنعتی به ارزش 948 میلیارد تومان در مازندران به بهره برداری رسید.

- ایسنا/مازندران سرپرست سازمان صنعت مازندران گفت: به مناسب دهه فجر امسال 15 طرح صنعتی به ارزش 948 میلیارد تومان در مازندران به بهره برداری رسید.

سرپرست سازمان صنعت مازندران امروز در آیین افتتاحیه 15 طرح صنعتی در مازندران با اشاره به اینکه این طرح صنعتی به ارزش 948 میلیارد تومان به بهره برداری رسید، اظهار کرد: این پروژه روغن خوراکی با مشارکت بخش خصوصی و تسهیلات بانک ملی ایران در مدت یکسال ساخته شده و برای حدود 50 نفر شغل ایجاد می کند.

محمد حسن صبوری دیلمی با بیان اینکه پروژه های صنعتی افتتاح شده دهه فجر را مربوط به شهرهای آمل، نکا، سوادکوه، عباس آباد، بابلسر، سوادکوه شمالی و قائمشهر اعلام کرد و افزود: عملیات اجرایی یک پروژه صنعتی هم در شهرستان نوشهر آغاز می شود.

وی از صدور 135 فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری 16 میلیارد ریالی بخش خصوصی در سال جاری خبر داد و گفت: با افتتاح این پروژه ها برای 2184 نفر شغل ایجاد می شود.

حجت الاسلام قلی پور امام جمعه بابلسر نیز در این مراسم با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تبریک این ایام، گفت: به تعبیر رهبری کشور بدون فعالیت بنگاه های خصوصی اداره نخواهد شد و باید از تولیدکنندگان به عنوان سربازان خط م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 15 طرح صنعتی در مازندران

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 15 طرح صنعتی در مازندران