مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 17:152023-02-02اجتماعي

خوزستان در بین 2 استان برتر در شاخص جذب مشارکت خیران مدرسه ساز


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به افتتاح 75 پروژه آموزشی در قالب 310 کلاس درس در استان گفت: خوزستان در بین 2 استان برتر کشور در شاخص جذب مشارکت خیران مدرسه ساز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود حمیدی نژاد ظهر امروز پنجشنبه در آیین افتتاح مدرسه 12 کلاسه خیرساز سوادبه طاهبازاف کوی کیانشهر اهواز بیان کرد: نقش آفرینی فعال خیران مدرسه ساز در ساخت مدارس در سطح خوزستان ستودنی است به گونه ای که استان در بین 2 استان برتر کشور در شاخص جذب مشارکت خیرین مدرسه ساز است .

وی با تأکید بر نقش و جایگاه انقلاب در تحقق آموزش و پرورش اضافه کرد: امروز به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد فعالیت نظام تعلیم و تربیتی تحولی هستیم که تمام تلاش های خود را در راستای تربیت دانش آموزانی وفادار به ارزش های انقلاب و در تراز مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی به کار می بندد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امروز همزمان با ایام الله دهه فجر شاهد افتتاح 75 پروژه آموزشی در قالب 310 کلاس درس در خوزستان هستیم که در نهایت با بهره برداری از این فضاها بالغ بر 32 هزار مترمربع به فضای آموزشی استان افزوده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان در بین 2 استان برتر در شاخص جذب مشارکت خیران مدرسه ساز

خوزستان در بین 2 استان برتر در شاخص جذب مشارکت خیران مدرسه ساز