مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 16:402023-02-02سياسي

اقبال شایسته اردبیلی ها از محافل قرآنی و مذهبی


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: اقبال مردم استان اردبیل از فعالیت های قرآنی و مذهبی روزافزون و مناسب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا از رویکردهای سازمان تبلیغات اسلامی امیدبخش و پشتوانه عظیم توصیف کرد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در برگزاری جشن غدیر و اجرای سرود سلام فرمانده مورد تشویق مقام معظم رهبری قرار گرفته و انتظار می رود این حرکت ها و فعالیت های فرهنگی دینی همراه با تأثیرگذاری و حضور مردم ادامه پیدا کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ضرورت جبران عقب ماندگی ها را در این حوزه یادآور شد و تصریح کرد: یک هزار و 400 هیئت مذهبی در استان به همراه شبکه قرآنی، جامعه مداحان، فعالان فرهنگی در بخش بانوان و انجمن های اسلامی سعی دارند در این سنگر برنامه های تأثیرگذاری را در نظر بگیرند.

حجت الاسلام جعفرزاده افزود: با حرکت عادی نمی توان در این حوزه به موفقیت رسید بلکه فراتر از کار اداری باید با تعهد و تخصص در این حوزه حساس ورود پیدا کرده و بر اساس اولویت های ابلاغ شده و منویات مقام معظم رهبری حرکتی تأثیرگذار انجام دهد.

وی ضرورت توجه به جهاد تبیین را در ابعاد مختلف یادآور شد و خاطرنشان کرد: در تبلیغات اسلامی همه فعالیت ها با پیوست جهاد تبیین انجام می شود و هیچ کار فرهنگی بدون این پیوست انجام شدنی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقبال شایسته اردبیلی ها از محافل قرآنی و مذهبی

اقبال شایسته اردبیلی ها از محافل قرآنی و مذهبی