مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 16:402023-02-02سياسي

درخواست کشورهای اروپایی برای مذاکره/ذخایر ارزی جای نگرانی ندارد


رییس جمهور با اشاره به اینکه برخی از کشورهای حاضر در جنگ ترکیبی درخواست مذاکره دارند گفت: بارها اعلام کرده ایم که ذخایر ارزی کشور جای نگرانی ندارد.

- ری- رییس جمهور گفت: ملت ایران هویت دینی خود را به برکت خون شهدا بازیافته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی عصر پنجشنبه در جمع مردم شهرری اظهار داشت: ملت ایران هویت دینی خود را به برکت خون شهدا بازیافته اند.

وی خطاب به مسئولان بیان داشت: بهترین وسیله تقرب برای مسئولان خدمت و گره گشایی از کار مردم است، باید کاری کنید که مردم از ادارات ناراضی بیرون نروند، جایگاه ما برای مردم نوکری است، مبادا مردم با روابط ناسالم و فساد اداری مواجه شوند، وظیفه ما این است که مجاهدانه به مردم که 44 سال پای انقلاب بوده اند خدمت کنیم.

وی بیان داشت: همه کارکنان اداری در سراسر کشور بدانند اراده ما در دولت تبعیت از ارزش های انقلاب بر اساس خواسته مردم است و نباید اجازه فساد بدهیم و باید با قاطعیت با آن برخورد صورت بگیرد.

رییسی با اشاره به اینکه ما پیشرفت و توسعه را برای کشور ضروری می دانیم افزود: طبق فرمایش رهبر پیشرفت در پرتو عدالت باید باشد، لذا بدانید که امروز گفتمان دولت در پرتو عدالت خواهد بود و کار ما در 44 ساله شدن انقلاب اول نگاه به آنچه انجام شده و شکر آن را در گره گشایی مردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست کشورهای اروپایی برای مذاکره/ذخایر ارزی جای نگرانی ندارد

درخواست کشورهای اروپایی برای مذاکره/ذخایر ارزی جای نگرانی ندارد