مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 16:362023-02-02اقتصادي

خزعلی: بازارچه بین المللی مجازی ویژه زنان کارآفرین راه اندازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، انسیه خزعلی در همایش ملی بانوان کارآفرین در تولید دانش بنیان و شکوفایی اقتصاد در محل تالار همایشهای بین المللی شهدای سلامت مشهد اظهار کرد: بازارچه ای در عرصه بین المللی به صورت مجازی یا الکترونیکی ویژه زنان کارآفرین و بازرگان راه اندازی می شود تا بانوان فعال اقتصادی بتوانند محصولات خود را از این طریق در بازار عرضه کنند.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: توافق برای راه اندازی این بازارچه در نخستین همایش بین المللی زنان تاثیرگذار که چندی قبل در تهران برگزار شد، انجام گرفت.

وی بیان کرد: در این بازارچه محصولاتی که از نظر کیفیت و بسته بندی قابلیت رقابت با مشابه آن کالاها در کشورهای دیگر را داشته باشند، ارایه خواهد شد تا از این طریق زمینه صادرات تولیدات بانوان کارآفرین ایرانی فراهم شود.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در مرحله دوم به دنبال ایجاد مکانی در کشورهای طرف همکاری با ایران برای برپایی نمایشگاه ها یا فروشگاه هایی از محصولات زنان ایرانی هستیم که البته این مکان باید به طور متقابل در ایران نیز برای فعالان اقتصادی آن کشورها ایجاد شود.

وی با تاکید بر تشکیل اتحادیه یا تعاونی هایی از محصولات مشترک بانوان در استانهای مختلف کشور اظهار داشت: هم اکنون اتحادیه ای از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزعلی: بازارچه بین المللی مجازی ویژه زنان کارآفرین راه اندازی می شود

خزعلی: بازارچه بین المللی مجازی ویژه زنان کارآفرین راه اندازی می شود