مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 16:152023-02-02سياسي

نگذاریم دشمن با تنازعات قومی و مذهبی مانع تمدن سازی شود


مدیر ارشد وزارت اطلاعات در همایش تخصصی تبیین نقش و جایگاه اهل سنت استان فارس در تحقق تمدن نوین اسلامی گفت: غربی ها برای مقابله با رشد اسلام و شکل گیری تمدن نوین اسلامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لار، مدیر ارشد وزارت اطلاعات در همایش تخصصی تبیین نقش و جایگاه اهل سنت استان فارس در تحقق تمدن نوین اسلامی که در لار برگزار شد، با اشاره به اذعان صاحب نظران غربی در زمینه پرچمداری ایران در تمدن نوین اسلامی اظهار داشت:  بسیاری فکر می کنند که تمدن نوین اسلامی رویایی بیش نیست اما اندیشمندان غربی نگران این قضیه هستند که تمدن اسلام دوباره زنده شود.

  شکوری خاطرنشان کرد: غربی ها برای مقابله با رشد اسلام و شکل گیری تمدن نوین اسلامی، بحث تنازعات قومی و تنازعات مذهبی درون ممالک اسلامی را مطرح کردند.

وی تصریح کرد: آنها گفتند علاج این است که جدال درون تمدنی رخ دهد تا ما خیال مان از منظر تمدن مستقر در غرب مسیحی راحت شود و نگران شکل گیری تمدن نوین اسلامی نباشیم.

مدیر ارشد وزارت اطلاعات اظهار داشت: هر جا ماهواره های جریانات تندروی ضد شیعی به تعطیلی کشیده می شد، غربی ها آن را احیا می کردند و هر زمان ماهواره های افراطی و ضد سنی شیعه رو به کاهش بود آن را احیا می کردند؛ همه این ها از یک سرمنشأ هدایت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگذاریم دشمن با تنازعات قومی و مذهبی مانع تمدن سازی شود

نگذاریم دشمن با تنازعات قومی و مذهبی مانع تمدن سازی شود