مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 15:552023-02-02اقتصادي

واگذاری 22 هزار سند املاک ملت طی یک سال گذشته


رییس سازمان املاک بنیاد مستضعفین، با اشاره به واگذاری بیش از 22 هزار سند املاک ملت طی یک سال گذشته، افزود: امیدواریم تا سال آینده جشن اتمام واگذاری املاک ملت در قالب اسناد علوی را برگزار کنیم.

- محمد پیرعلی در آیین واگذاری 135 هزارمین سند از املاک غصب شده توسط خندان پهلوی به مردم که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، با اشاره به واگذاری اموال غصب شده توسط خاندان پهلوی به ملت در بخش های مختلف، اظهار کرد: تاکنون بالغ بر 1000 هکتار از این املاک جهت ساخت مسکن ملی واگذار شده است.

وی با اشاره به واگذاری بیش از 22 هزار سند املاک ملت طی یک سال گذشته، افزود: امروز 135 هزارمین سند را واگذار کردیم و امیدواریم تا سال آینده جشن اتمام واگذاری املاک ملت در قالب اسناد علوی را برگزار کنیم.

رییس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفین بخش دیگری از واگذاری املاک ملت را مربوط به پروژه های عام المنفعه دانست و یادآور شد: تاکنون 800 مدرسه از سوی بنیاد مستضعفین ساخته شده است.

پیرعلی، ارزش های املاک واگذار شده طی یک سال گذشته را 10 هزار میلیارد تومان دانست و خاطرنشان کرد: بیشتر واگذاری ها برای طبقه متوسط خواهد بود.

علی اوسط، مدیرکل امور استان های بنیاد مستضعفین نیز، واگذاری املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به ملت را یکی از خدمات انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: دهه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 22 هزار سند املاک ملت طی یک سال گذشته

واگذاری 22 هزار سند املاک ملت طی یک سال گذشته