مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 15:302023-02-02ورزشي

جریان تهدید و چاقوکشی در زمین چمن هاکی خوزستان چیست؟


رییس هیات هاکی خوزستان با گله مندی از اداره کل ورزش و جوانان استان بابت بی توجهی به این هیات، معتقد است هاکی حامی ندارد.

- ایسنا/خوزستان رییس هیات هاکی خوزستان با گله مندی از اداره کل ورزش و جوانان استان بابت بی توجهی به این هیات، معتقد است هاکی حامی ندارد.

امینه خجسته در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای هیات هاکی خوزستان، اظهارکرد: در زمان مدیرکل سابق اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، یک زمین چمن، یک سالن نیمه ساخت و یک دفتر به هیات هاکی استان اختصاص داده شد و درست است با شیوع کرونا کارهای ما کمی مختل شد اما مجددا فعالیت های هیات شروع شد.

وی بیان کرد: در زمان مدیرکل سابق ورزش خوزستان زمین چمنی به هیات هاکی داده شد و چند روز پیش نیز قرارداد آن منعقد شد و تمام مطالبات مان به اداره کل ورزش را پرداخت کردیم اما در روزهای اخیر شخصی به نام آقای حمید که در مزایده برنده زمین چمن هیات هاکی شده است، برای متصدی هیات مزاحمت ایجاد می کند و در محیط ورزشی بابک معتمد اهواز چاقوکشی می شود و حتی متصدی هیات را تهدید کرده اند.

رییس هیات هاکی خوزستان با بیان این که اداره کل ورزش با این شخص به توافق رسیده است و ما دیگر زمین چمنی برای فعالیت نداریم، افزود: 17 بهمن ماه قرار است آقای غیاثیان مربی تیم های ملی که از مربیان مطرح فدراسیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان تهدید و چاقوکشی در زمین چمن هاکی خوزستان چیست؟

جریان تهدید و چاقوکشی در زمین چمن هاکی خوزستان چیست؟