مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 15:252023-02-02سياسي

95 درصد گلزار شهدای اردبیل بازسازی و مرمت شده اند


معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: 95 درصد گلزار شهدای استان اردبیل مورد مرمت و بازسازی قرار گرفتند.

- علیرضا صادقی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: بنیاد شهید استان اردبیل به خانواده های سه هزار و 400 شهید، 10 هزار جانباز و بیش از 700 آزاده در این استان ارائه خدمات می کند و ما به وجود این خانواده های عزتمند افتخار می کنیم.

وی تشکیل بنیاد شهید را به فرمان امام در 22 اسفند سال 58 یادآور شد و تصریح کرد: وظیفه بنیاد شهید در کنار ارائه خدمات حمایتی از ایثارگران، توجه به برنامه های فرهنگی، اجتماعی، هنری، اشتغال و تأمین معاش خانواده ها عزتمند ایثارگران است که سعی می شود در این مسیر گام های مؤثری برداشته شود.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را امری کلیدی و مهم در تقویت بنیه های جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: به برکت خون شهدا، ما امروز شاهد پیشرفت های کشورمان در عرصه های مختلف از علمی گرفته تا دفاعی و نظامی هستیم که به صورت عینی این پیشرفت ها نسبت به دوران پهلوی ملموس و آشکار است.

صادقی تلاش استکبار جهانی را برای ضربه زدن به این عزت و افتخار یادآور شد و افزود: دشمن با حربه ها و روش های مختلف به میدان آمده تا اقتدار ملی ایرانیان را خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد گلزار شهدای اردبیل بازسازی و مرمت شده اند

95 درصد گلزار شهدای اردبیل بازسازی و مرمت شده اند