مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 15:102023-02-02اقتصادي

هفت هزار و 500 بیمار خاص در خراسان جنوبی نشان دار شدند


مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی گفت: تاکنون هفت هزار و 500 نفر در این استان برای بهره مندی از خدمات صندوق بیماران خاص و صعب العلاج نشان دار شدند ولی اطلاع رسانی وسیع تر نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علی اربابی، مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی روز پنجشنبه در نشست خبری افزود: با همت دولت سیزدهم صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج با اعتبار مناسب تشکیل و اساسنامه آن امسال ابلاغ شد که در حال حاضر 107 گروه بیماری پرهزینه را شامل می شود.

وی بیان کرد: هزینه درمانی بیماران خاص و صعب العلاج که از ابتدای امسال بر بیماران تحمیل شده نیز قابل پرداخت است و تاکنون بیش از 300 میلیون تومان هزینه درمان این گروه ها در استان پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی گفت: عمده افرادی که در این استان نشان دار شده اند بیماران پرفشار خون، دیابت و سرطان هستند اما همچنان نیاز است تمامی بیمه ها برای اطلاع رسانی به گروه های هدف پای کار باشند.

وی با بیان اینکه این بیماران بعد از نشان دار شدن خدمات درمانی رایگان یا با تعرفه بسیار پایین را دریافت می کنند افزود: همه بیمه ها باید برای جامعه هدف اطلاع رسانی کنند تا از خدمات صندوق بیماران خاص و صعب العلاج بتوان استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفت هزار و 500 بیمار خاص در خراسان جنوبی نشان دار شدند

هفت هزار و 500 بیمار خاص در خراسان جنوبی نشان دار شدند