مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 15:102023-02-02اقتصادي

توسعه گلخانه از رویکردهای دولت است


معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی، توسعه گلخانه ها را یکی از اصلی ترین اهداف دولت بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صفدر نیازی شهرکی بعد از ظهر پنج شنبه در ششمین همایش فرصت های سرمایه گذاری شهرستان های قائمشهر، سوادکوه شمالی، سوادکوه و سیمرغ که در شهرستان قائمشهر برگزار شد، گفت: در زنجیره ارزش بخش هایی مانند تولید، فرآوری، بازاریابی و مصرف مطرح است که باید همت داشته باشیم و با کمک سرمایه گذاران این زنجیره در بخش استان های شمالی کامل شود.

وی با اشاره به اینکه مازندران پتانسیل های بسیار خوبی در بخش کشاورزی دارد، بیان کرد: 41 درصد برنج کشور را این استان تأمین می کند و همچنین در تولید مرکبات و دیگر محصولات کشاورزی در سطح بسیار خوبی قرار دارد.

نیازی افزود: امیدواریم بتوانیم با کمک شما سرمایه گذاران پس از تولید و کاهش قیمت بین تولیدکننده و مصرف کننده و توجه به موضوعات فرآوری و لجستیکی، زنجیره تکمیل شود.

معاون وزیر به مشکلات صادرات هم اشاره کرد و گفت: در بخش صادرات این تولیدات، مشکلاتی وجود دارد که باید با به کار بردن استراتژی خوب بتوانیم این مشکلات را مرتفع و تولیدات را به کشورهای دیگر صادر کنیم.

وی با بیان اینکه منابع آبی کشور محدود است و بر روی اراضی شمال فشار بیشتر خواهد شد، عنوان کرد: توسعه گلخانه از اصلی ترین اهداف دولت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گلخانه از رویکردهای دولت است

توسعه گلخانه از رویکردهای دولت است