مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 15:102023-02-02اجتماعي

53 کلاس درس به آموزش و پرورش استان زنجان تحویل داده شد


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز استان زنجان از افتتاح 7 مدرسه با 53 کلاس درس همزمان با دهه فجر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا اسلامی، ظهر پنجشنبه در آیین افتتاح مدرسه شهدای دیزج آباد اظهار کرد: افتتاح 7 پروژه آموزشی در قالب 53 کلاس درس در نقاط مختلف استان به طور همزمان با سراسر کشور در دهه فجر به بهره برداری رسید.

وی تعداد پروژه های فعال مدرسه سازی در سطح استان را 135 مورد برشمرد و گفت: از ابتدای سال تا کنون 17 پروژه به بهره برداری رسیده است که شامل شامل 16 مدرسه و یک سالن ورزشی می شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به اینکه 630 کلاس در حال ساخت است، ابراز کرد: 49 مورد با استعداد 278 کلاس درس در قالب پروژه های خیرساز احداث می شود که از هزینه 100 کلاس آن در تعهد خیران و مابقی از محل اعتبارات دولتی تأمین می شود.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر احداث مدارس اقدامتی برای تعمیر و تجهیز نیز انجام می شود، بیان کرد: تجهیز 13 پژوهش سرا در سطح استان، آسفالت 105 هزارمتر مربع محوطه مدارس استان و نیز ایزوگام 56 هزار متر مربع بام مدارس نیازمند عایق کاری نیز انجام شده است.

اسلامی با اشاره به اینکه با تحویل پروژه ها 14 هزار و 756 مترمربع به فضاهای موجود استان اضافه می شود، خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری، 2 مدرسه دیگر نیز با 18 کلاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

53 کلاس درس به آموزش و پرورش استان زنجان تحویل داده شد

53 کلاس درس به آموزش و پرورش استان زنجان تحویل داده شد