مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 15:102023-02-02سياسي

حضور کاروان سفیران انقلاب درمناطق مرزی خراسان جنوبی


سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی گفت: کاروان شادی سفیران انقلاب به مناسبت دهه فجر در شهرستان های نهبندان، سربیشه، زیرکوه و درمیان به اجرای برنامه می پردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام علی محقی امروز در دیدار با نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با تبریک گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد یک نهاد غیرعمومی است که در دهه 70 برای جریان سازی در حوزه فرهنگ و گسترش هوش فرهنگی در مساجد تشکیل شد.

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با اشاره به وجود 683 کانون فرهنگی و هنری با جمعیت مخاطب بیش از 50 هزار نفری در سطح استان، گفت: بچه های این کانون ها در کمک به سیل زدگان گلستان، دوران کرونا، زلزله زدگان کرمانشاه همکاری داشتند و اکنون هم در حال جمع آوری کمک برای مناطق زلزله زده خوی هستیم.

وی ادامه داد: همزمان با میلاد امام علی (ع)، یک هزار و 200 بسته گوشت قرمز بین خانواده های نیازمند شناسایی شده چهار شهرستان طبس، فردوس، سرایان و بشرویه توزیع می شود.

  حجت الاسلام محقی با اشاره به تشکیل گروه های سرود در کانون های مساجد و اجرای آنان در سطح ملی، افزود: در حوزه تئاتر مسجد نیز تفاهم نامه ای با حوزه هنری کشور منعقد شده است و نسل جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور کاروان سفیران انقلاب درمناطق مرزی خراسان جنوبی

حضور کاروان سفیران انقلاب درمناطق مرزی خراسان جنوبی