مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 15:052023-02-02سياسي

فضای تولید جنسیتی نیست


رییس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فضای تولید جنسیتی نیست، گفت: درخواست دارم کارگروهی از جمع زنان کارآفرین شکل گیرد، - زیرا ما برنامه هفتم را پیش رو داریم که رویداد مهمی است، بنابراین می توانیم موانع و مشکلات را در برنامه هفتم پیگیری کنیم.

فاطمه قاسم پور، امروز 13 بهمن ماه، در همایش ملی بانوان کارآفرین در تولید دانش بنیان و شکوفایی اقتصاد که در سالن همایش های بین المللی شهدای سلامت مشهد برگزار شد، اظهار کرد: دغدغه هایی که امروز در اینجا مطرح می شود از جنس دغدغه هایی است که در وضعیت فعلی برای رشد اقتصاد مطلوب، مدنظر دولت و تمام قوا است.

تسهیلگری برای کار و کارآفرینی در کشور یک دغدغه است.

مشکلات بانوان کارآفرین باید تسهیل شود تا بتوانند از شرایط تسهیل شده بهره مند شوند، بنابراین باید در این زمینه با هم گفت وگو کنیم.

وی با بیان اینکه فضای تولید جنسیتی نیست، افزود: برای حضور بانوان در حوزه تولید باید تسهیلات ارائه شده و موانع تولید رفع شود، البته ممکن است موانع تولید به دلیل مباحث فرهنگی برای بانوان بیشتر باشد.

بنذه درخواست دارم کارگروهی از جمع بانوان کارآفرین شکل گیرد، زیرا ما برنامه هفتم را پیش رو داریم که رویداد مهمی است و می توانیم این موانع و مشکلات را در برنامه هفتم پیگیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای تولید جنسیتی نیست

فضای تولید جنسیتی نیست