مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 15:002023-02-02سياسي

اولین کلینیک فوق تخصصی کم خونی کشور در کرمان افتتاح شد


ظهر امروز 13 بهمن ماه با حضور نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی کرمان اولین مرکز فوق تخصصی کم خونی کشور در کرمان به بهره برداری رسید.

- علی بهرامی مدیرعامل انجمن خیریه یاس(حمایت از بیماران مبتلا به سرطان) کرمان در این آیین گفت: انجمن طی این 13 سال 6200 بیمار را تحت پوشش قرار داده و بیش از 12 هزار سبد کالا به بیماران داده شده و مهمانسرا برای بیماران و همراهان آنها نیز احداث کرده است.

او درباره وضعیت زیرساختی درمان سرطان اظهار کرد: زیرساخت های سرطان در استان پهناور و غنی کرمان بسیار ضعیف بوده است، خوشبختانه انجمن یاس کرمان دی ماه سال گذشته یک بخش را با 48 تخت و یک بخش سرپایی با همکاری خیرین راه اندازی و تحویل دانشگاه علوم پزشکی کرمان داده است.

مدیرعامل انجمن خیریه یاس کرمان با تشریح اقدامات این انجمن در راستای تکمیل زیرساخت های سرطان در استان کرمان عنوان کرد: بخش آنکولوژی (2) در بیمارستان افضلی پور در حال احداث و سال 1402 آماه بهره برداری است.

او افزود: خانواده آقای ملکی از خیرین زمینی به مساحت 8000 متر مربع و 2200 مترمربع ساختمان به انجمن یاس کرمان اهدا کرده و این مرکز بزرگترین مرکز شیمی درمانی جنوبشرق کشور خواهد شد و در سال آینده به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین کلینیک فوق تخصصی کم خونی کشور در کرمان افتتاح شد

اولین کلینیک فوق تخصصی کم خونی کشور در کرمان افتتاح شد