مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 15:002023-02-02اقتصادي

افتتاح هشت پروژه راهداری مهران با اعتبار 600 میلیارد ریال


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: در آیینی و با حضور استاندار هشت طرح راهداری با اعتبار 600 میلیارد ریال در شهرستان مرزی مهران به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سید زاهد الدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام در آیین افتتاح این پروژه ها گفت: تعریض و بهسازی فاز اول کنجانچم به طول 5 کیلومتر، تعریض و بهسازی محدوده چالاب محور مهران - دهلران به طول 7 کیلومتر و اجرای روکش آسفالت محور مهران ایلام و فرودگاه به طول 8 کیلومتر از جمله پروژه های افتتاحی در این ایام هستند.

وی افزود: احداث نیوجرسی و جداسازی محور مهران - ایلام به طول 5 کیلومتر، ایجاد روشنایی و جداسازی محدوده گلان به طول 1 کیلومتر و بهسازی و راه اندازی سیستم روشنایی محور مهران پایانه مرزی به طول 12 کیلومتر از دیگر پروژه های افتتاحی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان مهران است.

مدیر کل حمل و نقل جاده ای استان ایلام ادامه داد: نصب علائم خط کشی و ایمن سازی راههای حوزه استحفاظی شهرستان مهران و احداث سایبان ترمینال برکت 5000 متر مربع از دیگر پروژه های افتتاحی راهداری شهرستان مهران در ایام دهه مبارک فجر است.

چشمه خاور در پایان گفت: اعتبار هزینه شده از محل اعتبارات سازمان راهداری ستاد اربعین و تملک دارایی استان ایل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح هشت پروژه راهداری مهران با اعتبار 600 میلیارد ریال

افتتاح هشت پروژه راهداری مهران با اعتبار 600 میلیارد ریال