مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 14:502023-02-02سياسي

توزیع بیش از 12 هزار بسته معیشتی در گیلان


مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان از توزیه 12 هزار و 400 بسته معیشتی با اجرای طرح دوازدهم در نقاط مختلف گیلان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ستار علیزاده ظهر پنجشنبه در حاشیه برگزاری مرحله یازدهم طرح قرار دوازدهم در آستان سید محمد صیدر محله رودسر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح به نام مبارک امام زمان (عج) است که در روز 12 هر ماه خدمات اجتماعی با کمک یاوران مهدوی و با استفاده از ظرفیت خیرین، موقوفات دارای نیات منطبق و نذورات بقاع متبرکه به نیازمندان اهدا می شود.

وی به با اجرای مرحله یازدهم طرح قرار دوازدهم اشاره کرد و افزود: از آغاز این طرح تاکنون 12 هزار و چهارصد بسته معیشتی بین نیازمندان در نقاط مختلف گیلان توزیع شده است.

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه برای تهیه این تعداد بسته معیشتی 6 میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شده است، ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح قرار دوازدهم 10 میلیون تومان نیز از محل درآمد موقوفات دارای نیات مرتبط در حوزه دارو و درمان افراد نیازمند هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه مرحله یازدهم این طرح در شهرستان رودسر در آستان سید محمد صیدر محله برگزار شد اظهار کرد: در مرحله یازدهم طرح قرار دوازدهم یک هزار بسته معیشتی به ارزش 600 میلیون تومان در سراسر استان توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 12 هزار بسته معیشتی در گیلان

توزیع بیش از 12 هزار بسته معیشتی در گیلان