مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 14:502023-02-02سياسي

پیشنهاد آقامیری برای حضور رییس شورای عالی استان ها در جلسات هیأت دولت


نماینده مردم تهران در شورای عالی استان ها در طرح پیشنهادی گفت: رییس شورای عالی استان ها به عنوان یکی از اعضای دائمی هیئت دولت در جلسات شرکت کند.

- نماینده مردم تهران در شورای عالی استان ها در طرح پیشنهادی گفت: رییس شورای عالی استان ها به عنوان یکی از اعضای دائمی هیئت دولت در جلسات شرکت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد آقامیری در سیزدهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان ها در نطق میان دستور خود گفت: حوزه حمل و نقل عمومی امروزه یکی از مشکلات بزرگ شهرها و کلانشهرهای کشور است و متاسفانه به علت عدم درآمد پایدار و مناسب شهرداری ها امکان توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی استاندارد وجود ندارد و آثار و تبعات منفی آن علاوه بر مشکلات رفت و آمد برای مردم در آلودگی هوای شهرهای بزرگ به خاطر استفاده از وسایل حمل و نقل شخصی مشاهده می شود از طرفی عدم وصول مطالبات قانونی شهرداری ها از دولت، شهرداری ها را با مشکلات مضاعفی روبه رو کرده است.

وی افزود: از این رو از دولت انقلابی و مردمی، توقع می رود تا در این زمینه به تعهدات مصوب و قانونی خود در کلانشهرها و شهرهای بزرگ تا کوچکترین شهرها در دوردست ترین نقاط استان های مرزی عمل کند.

آقامیری ادامه داد: مدیریت یکپارچه شهری امروز قطعه گمشده پازل حکمرانی معقول و منطقی در کشور است و البته همانطور که می دانید مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد آقامیری برای حضور رییس شورای عالی استان ها در جلسات هیأت دولت

پیشنهاد آقامیری برای حضور رییس شورای عالی استان ها در جلسات هیأت دولت