مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 14:352023-02-02اجتماعي

مدیران اعتبارات ماده 17 بحران دستگاه های خود را جذب کنند


دستگاه هایی که اعتبارات ماده 17 را نگرفته اند پیگیر باشند تا با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه این اعتبار را جذب کنند و این موضوع باید تا هفته آینده انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری صبح امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه هایی که اعتبارات ماده 17 را نگرفته اند پیگیر باشند تا با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه این اعتبار را جذب کنند و این موضوع باید تا هفته آینده انجام شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تمام مشکلات شهرها و روستاهای استان که با بارش برف دچار مشکل شده اند تا صبح فردا باید حل شود.

وی با اشاره به اینکه نباید در هیچ نقطه از استان قطعی برق، گاز و آب و حتی تلفن داشته باشیم، افزود: در هیچ جایگاه سوختی نباید کمبود وجود داشته باشد این را معاونین حتما پیگیری کنند.

حیدری با اشاره به اینکه امروز معاونین استانداری همراه با معاونین ادارت کل به شهرستان های مربوطه سفر می کنند تا مشکلات را از نزدیک رصد کنند، اضافه کرد: همه این مشکلات باید تا فردا برطرف شود.

وی با اشاره اینکه وزیر کشور قصد سفر به استان را دارد و در روزهای آینده این سفر محقق خواهد شد، عنوان کرد: راهداری به کمک تجهیزاتی که در اختیار دارد و همچنین ماشین آلات دستگاه های دیگر تمام جاده های مسدود را بازگشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران اعتبارات ماده 17 بحران دستگاه های خود را جذب کنند

مدیران اعتبارات ماده 17 بحران دستگاه های خود را جذب کنند