مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 14:252023-02-02سياسي

مدارس آغازگر تفکرات تحول آفرین هستند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: مدارس و دانشگاه ها آغازگر تفکرات تحول آفرین و پیشرفت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد شعاعی ظهر پنجشنبه در آیین افتتاح مدرسه 8 کلاسه شهدای دیزج آباد، اظهار کرد: از 44 سال پیش تا کنون حرکت جمهوری اسلامی روبه جلو بوده و این پیشرفت را در همه حوزه ها حس کرده ایم؛ اگرچه گاهی این حرکت کند شده اما متوقف نشده است.

وی با اشاره به اینکه مدارس و دانشگاه ها آغازگر تفکرات تحول آفرین و پیشرفت هستند، ابراز کرد: حوزه آموزش و پرورش در کنار هم یکی از دغدغه های مهم در کشور است؛ تربیت نیروی انسانی در آینده ایران اسلامی موثر خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان به ساخت و نوسازی مدارس با توجه به نیازهای آموزش تأکید کرد و گفت: پروژه های متعددی در سطح استان در دستور کار قرار دارد تا فضای آموزشی مناسبی در اختیار معلمان و دانش آموزان قرار گیرد.

وی نقش آموزش و پرورش در اعتلای مسیر حرکتی کشور را تاثیرگذار دانست و افزود: مقوله پرورش دانش آموزان در کنار آمئزش مباحث علمی اهمیت بسیاری دارد و معلمان علیرغم همه مشکلات وظیفه خطیری در این امر برعهده دارند.

شعاعی با اشاره به نقش معلمان در تربیت و انسان سازی بیان کرد: معلمان در کنار خانواده عامل مهم تربیت هستند و باید برای تربیت نسل های جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس آغازگر تفکرات تحول آفرین هستند

مدارس آغازگر تفکرات تحول آفرین هستند