مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 14:202023-02-02ورزشي

برگزاری لیگ فوتسال در استان همدان


مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: در دهه فجر تبلیغات اسلامی با کمک شورای هیئات حسینی برنامه ای تحت عنوان لیگ فوتسال هیئت ها و تشکلهای مذهبی در استان همدان برگزار می کند.

- حجت الاسلام محمد هادی نظیری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: این برنامه برای اولین بار در استان همدان برگزار خواهد شد و به دنبال این هستیم که مجموعه هییت ها و تشکل های دینی از انس، الفت و محبت بیشتری را در ایام دهه فجر بین خود برقرار کنند.

وی مطرح کرد: یکی از مجموعه های اثر گذار فکری و اجتماعی در جامعه، هییت های حسینی و تشکل های مذهبی هستند که اثرات خوبی مخصوصاً به توده های مردم دارند و این اثرات شامل قشر خاصی نیست.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان مطرح کرد: یکی از اهداف این برنامه این است که فضای هییت ها باید به سمتی حرکت کند که برنامه های متنوع و خدمات بهتری را به اعضا خود ارائه دهد، چون هرچه بین این تشکل ها و هییت ها رابطه محبت آمیزی ایجاد شود قاعدتاً این هییت ها می توانند برنامه اثر گذار تری در سطح استان دنبال کنند.

حجت الاسلام نظیری بیان کرد: هییت ها و تشکل های دینی می توانند یک هویت متفاوت را در این فضا ایجاد کنند و برنامه فوتسال در اکثر شهرستانها با کمک سازمان ورزش و جوانان و هییت های فوتبال در دهه فجر اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری لیگ فوتسال در استان همدان

برگزاری لیگ فوتسال در استان همدان