مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-02سياسي

توزیع بسته های معیشتی در ایام دهه فجر در قالب طرح قرار دوازدهم


معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه همدان از توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده های نیازمند توسط اوقاف و امور خیریه همدان در قالب طرح قرار دوازدهم خبر داد.

- حجت الاسلام سید علی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با ایام دهه فجر برنامه های مختلف فرهنگی توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان در حال برگزاری است.

وی از توزیع مرحله یازدهم رزمایش قرار دوازدهم معطر به نام امام زمان (عج) در قالب طرح سفره کرامت امیرالمومنین و به همت خیرین و با خیراندیش با عنوان مهدی یاوران در استان همدان خبر داد و گفت: این طرح همزمان با دوازدهم بهمن در ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان های همدان، ملایر و نهاوند اجرا شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه همدان از توزیع 350 بسته معیشتی توسط آستان مقدس شاهزاده محمد و علی نهاوند در بین خانواده های نیازمند خبر داد و گفت: هزینه هر کدام از این بسته ها 650 هزار تومان بوده است.

وی همچنین از توزیع 150 بسته معیشتی توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان خبر داد و افزود: برای هر کدام از این بسته ها 650 هزار تومان هزینه شده است.

حسینی یادآور شد: توزیع 200 بسته حمایتی هر کدام به مبلغ 550 هزار تومان توسط اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از محل موقوفات سیف الدوله را از دیگر بسته های توزیعی در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های معیشتی در ایام دهه فجر در قالب طرح قرار دوازدهم

توزیع بسته های معیشتی در ایام دهه فجر در قالب طرح قرار دوازدهم