مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-02سياسي

امام(ره) برای حل گره های نظام جمهوری اسلامی راهکارها ارائه داده است


عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با تأکید بر استمرار جمهوری اسلامی ایران با وجود تمام مشکلات پیش روی آن و فشارهای جهانی گفت: همه می دانند که استمرار این انقلاب و نظام جز با ساختار قوی و مبنایی پیشینی حاصل نمی شود.

- امام(ره) برای حل گره های نظام جمهوری اسلامی راهکارها ارائه داده است ایسنا/قم عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با تأکید بر استمرار جمهوری اسلامی ایران با وجود تمام مشکلات پیش روی آن و فشارهای جهانی گفت: همه می دانند که استمرار این انقلاب و نظام جز با ساختار قوی و مبنایی پیشینی حاصل نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد ایزدهی، 13 بهمن در نشست مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه های علمیه که با موضوع استاد فکر بر محور اندیشه های امام خمینی(ره) برگزار شد، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در سالگرد وفات مرحوم آیت الله مصباح یزدی از ایشان به عنوان استاد فکر یاد کردند، این منطق و این رویکرد موجب شد ما بتوانیم از برخی شخصیت های محوری و تأثیرگذار یاد کنیم که به معنای واقعی استاد فکر بوده و صرفاً استاد علم نبودند.

وی افزود: اصولاً علم یا معلومات برای بسیاری از اندیشمندان فراهم است؛ اما ضرورتاً پیشران، پیشرو و از افرادی که دانش و جامعه را متحول می کنند، نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام(ره) برای حل گره های نظام جمهوری اسلامی راهکارها ارائه داده است

امام(ره) برای حل گره های نظام جمهوری اسلامی راهکارها ارائه داده است