مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 14:112023-02-02سياسي

خودروسازی باید از انحصار خارج شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در جمع فرماندهان و پرسنل پلیس راهور با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد شبهه در اذهان جامعه است، اظهار کرد: آنچه توسط رسانه های دشمن به عنوان تاریخ گاهی از موارد نقل می شود، در اصل گزارش ناقصی از تاریخ است و قسمتی که خود می خواهند را بیان می کنند، بنابراین در این شرایط انسان نمی تواند قضاوت درستی داشته باشد.

وی با بیان اینکه برای بررسی عملکرد یک مجموعه، باید کل مجموعه را مورد نقد قرار دهیم، یادآور شد: شاید بهترین کسانی که می تواند گزارش شرایط پهلوی را از او شنید و به آن اعتماد کرد، حضرت امام خمینی(ره) است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر اینکه نسل جوان باید گذشته این کشور را مطالعه کند، خاطرنشان کرد: در طول دوره پهلوی اول و پهلوی دوم، نفت و پول این کشور که ذخیره ای برای آیندگان بود در جیب انگلیس قرار داشت و تنها پول اندکی به ایران و شاه پرداخت می شد.

وی به تشریح وضعیت خدمت رسانی به مردم در دوران پهلوی پرداخت و گفت: وضعیت اقتصادی و وضعیت اجتماعی در آن دوران شرایط سختی برای مردم ایجاد کرده و حتی می توان گفت در روستاها و در بعضی از شهرها خدماتی وجود نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروسازی باید از انحصار خارج شود

خودروسازی باید از انحصار خارج شود