مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 13:562023-02-02ورزشي

هدیه دولت در قالب آپارتمان به چهارقلوهای زنجانی تحویل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، در دومین روز از ایام الله دهه فجر و در جلسه جوانی جمعیت که با حضور سه خانواده دارای فرزند چهار قلو برگزار شد، چهارقلوهای زنجانی کلید یک واحد آپارتمانی را هدیه گرفتند.

محسن افشارچی در مراسم تحویل واحدهای مسکونی خانواده های چهار قلو طرح جوانی جمعیت در زنجان با اشاره به تامین مسکن چهار خانواده دارای فرزند چهار قلو اظهار داشت: با وجود اینکه این چهار قلوها در سال های قبل متولد شده اند و قانون جوانی جمعیت متعلق به سال 1400 است اما در استان با استفاده از اختیارات خود، برای چهار خانواده دارای چهار قلو، تامین مسکن کردیم که سه واحد آنها امروز تحویل شد و یک واحد دیگر در حال تامین است.

 استاندار زنجان با تاکید بر اینکه به منظور حمایت از این خانواده ها در راستای قانون جوانی جمعیت، قیمت این واحدهای مسکونی با قیمت زمان ساخت تحویل این خانواده ها شد، تصریح کرد: در مقایسه با قیمت امروز عملاً هزینه آن پایین تر است که اقدام عملی حمایت از بخش مسکن  قانون جوانی جمعیت است.

گفتنی است در دومین روز از دهه مبارک فجر، 39 پروژه آموزشی، فرهنگی، ورزشی و بهداشتی با مجموع  اعتبار  3020 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد که تحویل مسکن چهارقلوها، از آن جمله است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه دولت در قالب آپارتمان به چهارقلوهای زنجانی تحویل شد

هدیه دولت در قالب آپارتمان به چهارقلوهای زنجانی تحویل شد