مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 13:302023-02-02پزشكي

درمان آنفولانزا با چند روش ساده خانگی


آنفولانزا ؛ یک بیماری عفونی و شبیه به سرماخوردگی است که در مواردی می تواند منجر به مرگ شود.

- جی پلاس ؛ علائم آنفولانزا را جدی بگیرید! یک بیماری واگیر دار که باعث عفونت دستگاه تنفسی می شود و با علائم شدیدی همراه است.

قطعا فصل سرما تشدید کننده این بیماری و انواع مختلف آن است؛ بهتر است این گونه بگوییم که این روز ها تب آنفولانزا بسیار داغ است حتی بیشتر از یک سرماخوردگی ساده! چگونه از شر این بیماری خلاص شویم؟ راهکار های درمانی آنفولانزا چیست؟ آنفولانزا چیست؟ آنفلوآنزا یا گریپ (Grippe) بیماری واگیر داری است که عامل آن نوعی ویروس آر ان ای از خانواده Orthomyxoviridae است.

این نوع ویروس ها در پرندگان و پستانداران تأثیرگذار هستند و باعث ایجاد عفونت حاد دستگاه تنفسی، سردرد ناگهانی، درد ماهیچه، تب شدید و بی حالی بدن می شوند.

آنفولانزا از کجا و کدام حیوان آمد؟ بیماری آنفولانزا نخستین بار در سال 1933 در راسو ها تشخیص داده شد و این ویروس در سال 1918 و در قرن بیستم در بین افراد شیوع پیدا کرد که از همان شروع بیماری جان افراد زیادی را گرفت.

این بیماری به طور معمول، با سرماخوردگی اشتباه گرفته می شود البته اگر به این ویروس و انواع مختلف آن یعنی آنفولانزای خوکی و مرغی گرفتار شوید، راه خلاص شما بسیار سخت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان آنفولانزا با چند روش ساده خانگی

درمان آنفولانزا با چند روش ساده خانگی