مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 13:302023-02-02دانش

118 مقاله ارسالی به همایش بین المللی «سیره علوی» پذیرفته شد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان گفت: 230 مقاله از سراسر کشور و از هند و مالزی به دبیرخانه همایش بین المللی «سیره علوی» ارسال شده که از مجموع آنها 118 مقاله براساس امتیازات داوران، - 118 مقاله ارسالی به همایش بین المللی سیره علوی پذیرفته شد ایسنا/لرستان رییس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان گفت: 230 مقاله از سراسر کشور و از هند و مالزی به دبیرخانه همایش بین المللی سیره علوی ارسال شده که از مجموع آنها 118 مقاله براساس امتیازات داوران، پذیرفته شد.

سیامک بهاروند، امروز، 13 بهمن ماه، در همایش بین المللی سیره علوی که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ابتکارات بنیاد غدیر و دانشگاه های استان در کنار راهنمایی های نماینده ولی فقیه در لرستان، برگزاری همایش سیره علوی است که در حد بین المللی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه پس از برگزاری یازدهمین دوره همایش سیره علوی، دانشگاه آزاد اسلامی لرستان عهده دار دوازدهمین دوره این همایش با همکاری بنیاد بین المللی غدیر شد، ادامه داد: استارت برگزاری همایش ملی سیره علوی از سال گذشته زده شد و از ابتدای بهار، به شکل عملیاتی دنبال شد.

بهاروند با اشاره به بیش از 10 هزار بازدید از سایت همایش ملی سیره علوی، گفت: در مجموع 530 نفر در این همایش ثبت نام که 370 نفر با مدرک دکتری بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

118 مقاله ارسالی به همایش بین المللی «سیره علوی» پذیرفته شد

118 مقاله ارسالی به همایش بین المللی «سیره علوی» پذیرفته شد