مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 13:252023-02-02سياسي

آزادی 359 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با مساعدت ستاد دیه


رییس کل دادگستری استان تهران از آزادی 359 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با مساعدت ستاد دیه خبر داد و در عین حال بر ضرورت به روزرسانی بانک اطلاعاتی خیرین در استان تهران تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست ستاد دیه استان تهران و برنامه ریزی برای برگزاری جشن گلریزان با حضور علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران و علی صالحی دادستان تهران برگزار شد.

علی القاصی در ابتدای این نشست ضمن گرامی داشت دهه مبارک فجر با اشاره به نقش مهم و اثرگذار ستاد دیه در کمک به زندانیان جرایم غیرعمد و خانواده های آن ها اظهار کرد: میزان سوق و تمایل پیدا کردن خیرین برای کمک به زندانیان موضوعی است که با مدیریت ستاد دیه ارتباط مستقیم دارد و افزایش توفیقات در این حوزه قطعا در گروء ارتباط موثر ستاد دیه با خیرین خواهد بود.

رییس کل دادگستری استان تهران با تاکید بر ضرورت پیاده سازی ساز و کاری در جهت شناسایی خیرین و استفاده از ظرفیت آن ها در جهت مساعدت به زندانیان جرایم غیرعمد و خانواده های آن ها اذعان کرد: استان تهران به جهت پایتخت بودن از ظرفیت مردمی خوب و قابل توجهی برای مساعدت به زندانیان و خانواده های آن ها برخوردار است که در وهله اول ضرورت دارد این ظرفیت احصاء و به درستی در جهت حل مشکلات زندانیان و خانواده های آن ها به کار گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 359 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با مساعدت ستاد دیه

آزادی 359 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با مساعدت ستاد دیه