مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 13:252023-02-02فرهنگي

ترانه های ارسالی به جشنواره فجر همراه با ضعف بود


دبیر هفدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر گفت: در بخش ترانه 95 اثر به دبیرخانه ارسال شد که پس از بررسی توسط داوران متوجه شدیم مؤلفه های یک ترانه فاخر را ندارند و ضعف هایی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا اسماعیلی دبیر هفدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر در برنامه شهر آفتاب رادیو تهران، با اشاره به روند برگزاری جشنواره گفت: این دوره از جشنواره 17 دی در شیراز افتتاح شد و با برگزاری چندین محفل جشنواره را تا به امروز ادامه دادیم که می توان به برگزاری محفل ویژه بانوان در خانه کتاب، محفل ویژه شعر نو در خانه کتاب، محفل شعرخوانی در استان لرستان در خرم آباد، محفل شعرخوانی در جمع دانشگاهیان دانشکده ادبیات دانشگاه فردوسی مشهد اشاره کرد.

وی ادامه داد: آخرین محفل شعر را به صورت بین المللی با حضور شاعران کشورهای خارجی در خلیج فارس، ابوموسی برگزار کردیم که می توان به کشورهایی همچون تاجیکستان، ازبکستان، جمهوری آذربایجان، هند، پاکستان، افغانستان، لبنان و سوریه اشاره کرد و البته در این محفل تعدادی از شعرای ایرانی به شعرخوانی پرداختند.

دبیر هفدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر گفت: فردا جمعه 14 بهمن ساعت 18 آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره شعر فجر در سالن همایش های بین الملی صداوسیما با حضور جمعی از مدیران فرهنگی، اصحاب فکر، فرهنگ و رسانه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترانه های ارسالی به جشنواره فجر همراه با ضعف بود

ترانه های ارسالی به جشنواره فجر همراه با ضعف بود