مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 13:162023-02-02سياسي

جلوه های همدلی در خوی/خانواده چهار قلوهای خویی در ارومیه اسکان داده شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه نیر الهامی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی اظهار داشت: براساس بررسی های انجام شده مستمر از وضعیت چهارقلوهای خویی که پیش تر طبق برنامه حمایت از جوانی جمعیت مورد حمایت قرار داشتند بعد از زلزله و حضور خانواده آنان در ارومیه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و هماهنگی امور بانوان و خانواده استانداری به مکانی مجزا منتقل شدند.

وی ادامه داد: یک بانوی باردار خویی نیز که بعد از زلزله در بیمارستانی در شهر ارومیه زایمان کرده بود با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به یک خانه سازمانی متعلق به دانشگاه برای اسکان موقت منتقل شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی اظهار کرد: امور بانوان استانداری با اخذ لیست مساجدی که محل اسکان شهروندان خویی است لیست بانوان باردار و بیمار را استخراج کرده و پایش وضعیت عمومی آنان به صورت ویژه انجام می شود.

الهامی یادآور شد: با دانشگاه علوم پزشکی هماهنگی لازم برای حضور مستمر روانشناسان در این مساجد انجام شده و در صورت نیاز، خدمات درمانی رایگان به آسیب دیدگان زلزله ارائه می شود.

وی اضافه کرد: مقرر شده تا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز نسبت به اجرای برنامه های فرهنگی توام با نشاط آفرینی برای کودکان حاضر در این مکان ها اقدامات لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوه های همدلی در خوی/خانواده چهار قلوهای خویی در ارومیه اسکان داده شدند

جلوه های همدلی در خوی/خانواده چهار قلوهای خویی در ارومیه اسکان داده شدند