مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 13:102023-02-02سياسي

قباله زدن 300 سند املاک غصب شده خاندان پهلوی به نام صاحبانش در خراسان جنوبی


مدیرکل املاک و اموال خراسان جنوبی گفت: بمناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت دهه فجر تعداد 300 قطعه ملک غصب شده در دوران پهلوی، به ارزش 8 میلیارد تومان و به متراژ 98 هزار و 259 متر مربع به هم استانی ها تحویل داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، در دومین روز از دهه مبارک فجر، 135 هزارمین سند املاک علوی غصب شده توسط خاندان پهلوی در کشور به صاحبان اصلی این املاک واگذار شد.

سال 1392 بود که حسب دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالی)، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اقدام به واگذاری اسناد املاک غصب شده پهلوی به مردم مستضعف کرد.

این اسناد مربوط به املاکی است که در دوره پهلوی به زور از مردم گرفته و به نفع این خاندان منحوس و یا هم ایادی این رؤیم مصادره شده بودند.

مراسم واگذاری سیصدمین سند املاک تحت عنوان املاک ملت ایران در خراسان جنوبی در سالن همایش ایثار بیرجند طی مراسمی با ارتباط تصویری  پرویز فتاح، رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، حجت الاسلام نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه و امام جمعه وقت بیرجند، معاون استاندار و جمعی از مسئولان اداری و نظامی استان برگزار شد.

 در این مراسم امروز به صورت نمادین به 8 نفر از صاحبان اصلی املاک غبصب شده توسط خاندان پهلوی و وزیر دربار این رژیم در روستای موسویه، شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قباله زدن 300 سند املاک غصب شده خاندان پهلوی به نام صاحبانش در خراسان جنوبی

قباله زدن 300 سند املاک غصب شده خاندان پهلوی به نام صاحبانش در خراسان جنوبی