مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 13:002023-02-02سياسي

اموال به دست آمده از رژیم پهلوی در دولت استفاده نشده است


اموال به دست آمده در رژیم پهلوی به هیچ عنوان در دولت استفاده نشده و در خزانه هستند تا در نمایشگاه ها برای مردم رونمایی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز فتاح ظهر پنجشنبه در مراسم واگذاری 135 هزارمین سند از املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم در تالار مرکزی رشت اظهار کرد: در دوران رژیم پهلوی تمامی امورات کشور و حتی امکانات نظامی و غیر نظامی در دست استکبار بوده است.

وی با بیان اینکه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول 44 سال گذشته باید به مردم بازگو شود، افزود: استکبار از جنایات رژیم پهلوی آگاه و به همین منظور سعی می کنند تا اقدامات و خدمات جمهوری اسلامی ایران را به مردم وارونه جلوه دهند بر همین اساس باید این خدمات تبیین شود.

فتاح با تاکید بر اینکه 135 هزارمین سند بنیاد علوی امروز در اختیار مردم قرار گرفت اضافه کرد: قطعاً اقدامات بنیاد مستضعفین به همین جا ختم نشده و این نهاد آماده است املاک و اراضی خود را راستای ارتقای نظام مقدس جمهوری اسلامی و کمک به توسعه کشور در اختیار دولت قرار دهد.

رییس بنیاد مستضعفان کشور ادامه داد: در همین مکان به مردم، ملت و مسؤولان اطمینان می دهم اموال به دست آمده در رژیم پهلوی به هیچ عنوان در دولت استفاده نشده و در خزانه هستند تا در نمایشگاه ها برای مردم رونمایی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اموال به دست آمده از رژیم پهلوی در دولت استفاده نشده است

اموال به دست آمده از رژیم پهلوی در دولت استفاده نشده است