مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 12:402023-02-02سياسي

رونمایی از سند جنایات رژیم پهلوی در استان گیلان+ عکس


سند 385 صفحه ای جنایات رژیم پهلوی در استان گیلان، امروز در تالار مرکزی رشت، توسط رییس بنیاد مستضعفین رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ظهر امروز در تالار مرکزی رشت و در آیین واگذاری 135 هزارمین سند از املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم از سند جنایات رژیم پهلوی در استان گیلان توسط رییس بنیاد مستضعفان کشور رونمایی شد.

پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان کشور، یکی از تجلیات انقلاب امام راحل(ره) را اعطای سند بنیاد علوی به مردم دانست  و گفت که امام خمینی (ره) آمد رژیم ستم شاهی را سرنگون و تمام املاک غصب شده را از دست غاصبان در آورده و به دست صاحبان اصلی این کشور یکی مردم رساندند.

وی رونمایی از سند جنایات رژیم پهلوی در گیلان را نمونه بارز خیانت این خاندان منحوس در کشور عنوان کرد و و افزود: اسناد جنایات رژیم پهلوی در گیلان که رونمایی شد به مانندش در تمامی استان های کشور وجود دارد که نشان می دهد آن رژیم منحوس و ظالم چه جنایاتی را علیه مردم ایران انجام دادند به طوری که در هرجای کشور وارد می شویم اراضی غصب شده توسط رژیم پهلوی وجود دارد.

به گفته رییس بنیاد مستضعفان کشور به مردم، ملت و مسؤولان اطمینان می دهم اموال به دست آمده در رژیم ستم شاهی به هیچ عنوان از آنان در دولت استفاده نشده و در خزانه هستند تا در نمایشگاه ها برای مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سند جنایات رژیم پهلوی در استان گیلان+ عکس

رونمایی از سند جنایات رژیم پهلوی در استان گیلان+ عکس