مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 12:352023-02-02اقتصادي

کمک یک میلیارد تومانی مردم تهران برای مناطق زلزله زده خوی


مدیرکل کمیته امداد استان تهران از جمع آوری بیش از یک میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی برای مردم زلزله زده خوی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدابوالفضل پرپنچی با اشاره به اقدامات کمیته امداد استان تهران برای ارسال اقلام مورد نیاز زلزله زدگان، گفت: تاکنون بیش از یک میلیارد تومان کمک نقدی مردم نیکوکار استان تهران برای مناطق زلزله زده جمع آوری و ارسال شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اعزام محموله کمک های کالایی مردم پایتخت به شهرستان خوی، افزود: این محموله دو کامیون لوازم ضروری شامل بخاری، بخاری برقی، پتو، البسه گرم و سایر تجهیزات گرمایشی است که به مناطق متأثر از زلزله ارسال شده است.

وی بیان کرد: اگر نهادها، سازمان ها، شرکت ها و بخش خصوصی برای عمل به مسئولیت اجتماعی خود بخواهند کمک ویژه ای به آسیب دیدگان زلزله خوی داشته باشند، آماده دریافت این کمک ها هستیم تا با توجه به برودت هوا بتوانیم وسایل گرمایشی بیشتری به منطقه برسانیم.

پرپنچی گفت: استان هایی که از استان آذربایجان غربی دورتر هستند اگر بخواهند کالا اهدا کنند، هم هزینه ارسال آن زیاد می شود و هم زمان بر است، از سوی دیگر برای سهولت تهیه اقلام از مردم تقاضا داریم که کمک های خود را به صورت نقدی اهدا کنند تا به صورت متمرکز و با توجیه اقتصادی بهتر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک یک میلیارد تومانی مردم تهران برای مناطق زلزله زده خوی

کمک یک میلیارد تومانی مردم تهران برای مناطق زلزله زده خوی