مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 12:352023-02-02سياسي

بازگرداندن بیش از 9 هزار سند به مردم نمونه ای از عدالت گستری است


مدیرکل امور استان های بنیاد مستضعفان گفت: بازگرداندن بیش از 9 هزار سند غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم نمونه ای از عدالت گستری و توجه به محرومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اوسط پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم اعطای 135 هزارمین سند از املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم ایران در رشت اظهار کرد: امسال جشن واگذاری 135 هزار سند از اسناد موسوم به اسناد ملت را جشن می گیریم.

وی با بیان اینکه باید در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ملت و بشریت بازگو شود، افزود: امروز باید دلایل انقلاب و به ثمر رسیدن آن با جهاد تبیین برای نسل جوان بیان شود.

اوسط به صدور انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان بعد از پیروزی اشاره کرد و ادامه داد: انقلاب ما به مفهوم واقعی کلمه آزادی و آزادگی را بازتعریف و طعم آن را به مستضعفان چشاند.

وی تصریح کرد: بسیاری از همان ابتدای انقلاب تلاش کردند که اجازه ندهند ایران اسلامی به توسعه و آبادانی نزدیک شوند، همان هایی که امروز هم می گفتند پهپاد های ایرانی ماکت و جعلی است و اینک دنیا را واسطه می کنند و ادعا کرده اند که روسیه جنگ اوکراین را با پهپاد ایرانی پیش می برد.

اوسط با اشاره به پیشرفت های نظام مقدس اسلامی در سال های پس از انقلاب اسلامی، ادامه داد: امروز همه شاهدیم که بالغ بر 9 هزار س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگرداندن بیش از 9 هزار سند به مردم نمونه ای از عدالت گستری است

بازگرداندن بیش از 9 هزار سند به مردم نمونه ای از عدالت گستری است