مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 12:302023-02-02سياسي

جانبازان و خانواده 2 شهید انقلاب اسلامی در شهرستان دیر تجلیل شدند


مراسم تجلیل از جانبازان و خانواده 2 شهید انقلاب در شهرستان دیر به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرماندار شهرستان دیر ظهر پنج شنبه در آیین تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان انقلاب شهرستان دیر با گرامیداشت دهه فجر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در استان بوشهر اولین بار از بندر دیر صادر شد که سند گویای آن تقدیم دو شهید و چندین جانباز قبل از پیروزی انقلاب است.

یونس باربرز افزود: مردم شهرستان دیر در طول انقلاب و جنگ تحمیلی خوش درخشیدند و در همه صحنه ها در کنار نظام اسلامی بوده و در انتخابات ها بالاترین میزان مشارکت دارند و جز اولین ها و برترین ها در سبد آرا انقلابی هستند.

وی یادآور شد: شهرستان دیر در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی پیشتاز بوده و مردم این خطه انقلابی ترین مردمان کشور و پای انقلاب و مطیع بی چون و چرای مقام معظم رهبری هستند.

باربرز گفت: امروز به میمنت حضور و مجاهدت جانبازان و شهدای انقلاب است که ما می توانیم در هر جایی سربلند باشیم و روحیه ای که بنیانگذار انقلاب اسلامی به شما تزریق کرد و همه ما تحت تأثیر اندیشه های امام بودیم.

وی بالاترین بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی را خدمت به مردم دانست و خاطرنشان کرد: هر جا که روحیه انقلابی و بسیجی داشتیم موفق و سربلند شدیم و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانبازان و خانواده 2 شهید انقلاب اسلامی در شهرستان دیر تجلیل شدند

جانبازان و خانواده 2 شهید انقلاب اسلامی در شهرستان دیر تجلیل شدند