مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 12:252023-02-02اقتصادي

135 هزار سند غصب شده خاندان پهلوی به مردم واگذار شد


 رییس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور به اهدای زمین های غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم در چند بخش اشاره کرد و گفت: 135 هزار سند غصب شده خاندان پهلوی به مردم واگذار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محمد پیر علی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم اهدای سندهای غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون 22 هزار مورد از این اسناد واگذار شده است، اظهار کرد: این اهدا در چند بخش انجام می شود که البته تعداد سندهای غصبی پهلوی که تا کنون واگذار شده در مجموع به 135 هزار فقره رسیده است.

وی با بیان اینکه حدود یک هزار هکتار از اموال بنیاد مستضعفان به مسکن ملی اختصاص یافته است، افزود: بیشتر این واگذاری ها برای مسکن طبقه متوسط خواهد بود و این اقدام همچنان ادامه دارد.

پیرعلی با اشاره به اینکه در راستای واگذار املاک عام المنفعه بیش از 800 مدرسه با ارزش ریالی بالغ بر چهار هزار میلیارد تومان در وسعت 2.

5 میلیون متر مربع تا کنون از سوی بنیاد مستضعفان واگذار شده است ادامه داد: این روند همچنان ادامه دارد.

وی به واگذاری 22 هزار فقره سند طی یک سال اخیر با ارزش ریالی حدود 10 هزار میلیارد تومان اشاره کرد و ادامه داد: بخشی از این واگذاری املاک به صورت رایگان از سوی بنیاد انجام می شود و مربوط به املاک عام المنفعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

135 هزار سند غصب شده خاندان پهلوی به مردم واگذار شد

135 هزار سند غصب شده خاندان پهلوی به مردم واگذار شد