مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 12:152023-02-02سياسي

معاون سیاسی وزیر کشور: میزهای خدمت در استان ها فعال تر از همیشه دنبال شود


معاون سیاسی وزیر کشور، جلب رضایت مردم و ایجاد امید در جامعه را یکی از دغدغه های دولت سیزدهم برشمرد و گفت: میزهای خدمت در استان ها فعال تر از همیشه دنبال شود.

- معاون سیاسی وزیر کشور، جلب رضایت مردم و ایجاد امید در جامعه را یکی از دغدغه های دولت سیزدهم برشمرد و گفت: میزهای خدمت در استان ها فعال تر از همیشه دنبال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، محمدرضا غلامرضا روز چهارشنبه در همایش معاونان و مدیران سیاسی استانداری های سراسر کشور افزود: معاونان سیاسی با تشکیل اتاق های فکر، محیط شناسی قوی و همه جانبه ای از وضعیت سیاسی استان داشته باشند.

وی به تجربه نگاری در سطوح استانی اشاره کرد و ادامه داد: تجربه های موفق و عملیاتی باید به اشتراک گذاشته شود.

ارتقای زمینه های مشارکت در انتخابات سال آتی از دیگر محورهای مورد اشاره معاون سیاسی وزیر کشور در نشست امروز بود که اظهار کرد: مهم ترین ضرورت ارتقای مشارکت، جلب رضایتمندی مردم و ارتقای سرمایه اجتماعی است و در این عرصه معاونان سیاسی استانداری ها از ظرفیت های در اختیار استفاده موثر به عمل آورند.

غلامرضا با بیان اینکه معیشت مردم دغدغه اصلی دولت سیزدهم است؛ گفت: لازم است میزهای خدمت در استان ها فعال تر از همیشه دنبال شود و با روش های خلاقانه در جلب رضایت بیشتر مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سیاسی وزیر کشور: میزهای خدمت در استان ها فعال تر از همیشه دنبال شود

معاون سیاسی وزیر کشور: میزهای خدمت در استان ها فعال تر از همیشه دنبال شود