مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 12:102023-02-02حوادث

56 هزار عدد قرص غیر مجاز در طبس کشف شد


جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف 56 هزار قرص غیرمجاز در شهرستان طبس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ حسن شجاعی نسب امروز در جمع خبرنگاران شهرستان طبس، اظهار داشت: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است تا با قاچاقچیان و اخلالگران نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند.

  وی بیان کرد: مأموران ایست و بازرسی دیهوک هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از اتوبوس 56 هزار عدد قرص غیرمجاز قاچاق کشف کردند.

شجاعی نسب افزود: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی همچنین از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان طبس خبر داد و گفت: مأموران در این طرح 8 نفر متهم مواد مخدر دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان طبس به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با خرده فروشان و معتادان موادمخدر، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم خیز را در این شهرستان اجرایی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 هزار عدد قرص غیر مجاز در طبس کشف شد

56 هزار عدد قرص غیر مجاز در طبس کشف شد